Adobe Creative Designer

Dette kurset er for deg som ønsker en komplett opplæring i produksjon av trykksaker og som skal designe til web. Adobe creative designer er det perfekte valget til dette. Du får en bred kunnskap i disse programvarene, du lærer om design, bilder, grafikk og illustrasjoner som er nødvendig å lære til bruk i dagens kommunikasjon.

Kurspakken er for deg som ønsker å lære InDesign, Photoshop og Illustrator.

INNHOLD:
InDesign innføring
Lærer deg å beherske det mest brukte ombrekkings-­programmet i bransjen til å sette sammen trykksaker.

Photoshop innføring og videregående
Lærer deg programmet som brukes til bildebehandling uansett om du skal lage til web eller trykk.

Illustrator innføring
Lærer deg tegneprogrammet som brukes for å lage illustrasjoner, logoer og grafikk, slik at du får et større spekter av visuelle virkemidler.

Prosjekt
Adobe Creative designer-kurset avsluttes med en prosjektoppgave, der du får brukt det du har lært i en oppgave. Du skal selv planlegge og utføre en trykksak fra A til Å. Her får du repetert alt du har lært på de øvrige kursene.

Hvem passer kurset for?
Den brede kompetansen kurset gir er perfekt for deg som ønsker å jobbe kreativt i en grafisk bedrift, markedsavdeling, informasjonsavdeling eller et reklamebyrå.

Kursdato:

• InDesign grunnkurs, 18 timer, 11. - 13.9
• InDesign videregående, 25. - 26.9
• Photoshop innføring, 18 timer, 9. - 11.10
• Photoshop videregående, 30. - 31.10
• Illustrator innføring, 18 timer, 20. - 22.11
• Prosjektoppgave, 18 timer, 4. - 6.12

Kursene er fra kl. 09 - 15, er inkludert lunsj, fyldig kursdokumentasjon, minnepenn og gratis support.

Pris kr: 31 000,- (-50% ved GU-medlemskap)

Sted: IGM, Brynsveien 5 i Oslo. v/Brynseng T-bane, 7 min fra sentrum.

Pris 31 000 kr

(GU-medlem: 15 500 kr)