Adobe Creative Designer

Dette Adobe-kurset er for deg som ønsker en komplett opplæring i produksjon av trykksaker og som skal designe til web. Adobe Creative Designer er det perfekte valget til dette. Du får en bred kunnskap i disse programmene, du lærer om typografi og layout, bilder, grafikk og illustrasjoner som er nødvendig å lære til bruk i dagens kommunikasjon.

Kurspakken er for deg som ønsker å lære  å bruke InDesign, Photoshop og Illustrator.

Kursinnhold:

Adobe InDesign

Lærer deg å beherske det mest brukte ombrekkings-­programmet i bransjen til å sette sammen trykksaker, samt lage egne maler som automatiserer mange arbeidsprosesser og sparer deg for mye tid og arbeid. Gode maler kvalitetsikrer dokumentene dine og gir deg mere tid til å være kreativ.

Adobe Photoshop

Lærer deg programmet som brukes til bildebehandling uansett om du skal lage til web eller trykk. Effektiv bruk av lag, kanaler, markeringer og masker samt fargekorrigering for å lage effektfulle bilder. Kurset passer for kreatører, designere, markedsførere og fotografer. Etter fullført kurs skal du beherske Photoshop, og kjenne til programmets muligheter og funksjoner.

Adobe Illustrator

Lærer deg tegneprogrammet som brukes for å lage illustrasjoner, logoer og grafikk, slik at du får et større spekter av visuelle virkemidler.

Prosjektoppgave

Adobe Creative designer-kurset avsluttes med en prosjektoppgave, der du får brukt det du har lært i en oppgave. Du skal selv planlegge og utføre en trykksak fra A til Å. Her får du repetert alt du har lært på de øvrige kursene.

Hvem passer kurset for?
Den brede kompetansen kurset gir er perfekt for deg som ønsker å jobbe kreativt i en grafisk bedrift, markedsavdeling, informasjonsavdeling eller et reklamebyrå.

Kursdato høsten 2018:

Kursene er fra kl. 9 – 15, er inkludert lunsj, fyldig kursdokumentasjon, minnepenn og gratis support.

Pris kr: 31 000,- (-50% ved GU-medlemskap)

Kursdato vinter/vår 2019:

• InDesign grunnkurs, 18 timer, 11. – 13.2.
  • InDesign videregående, 25. – 26.2.
  • Photoshop innføring, 18 timer, 13. – 15.3.
  • Photoshop videregående, 25. – 26.3.
  • Illustrator innføring, 12 timer, 29. – 30.4.
  • Prosjektoppgave, 18 timer, 13. – 15.5.

Sted: IGM, Brynsveien 5 i Oslo. v/Brynseng T-bane, 7 min fra sentrum.

Pris 31 000 kr

(GU-medlem: 15 500 kr)

Registr: Adobe Creative Designer

Det er enkelt å ombestemme seg ved å klikke på lenken avmeld/Unsubscribe nederst i nyhetsbrevet