Bedriftstilpasset opplæring

Rådgivning

Når gode råd er viktig

Digitale løsninger og digital kommunikasjon skaper mange nye muligheter og gjør at vi kan jobbe og kommunisere på nye måter. Det er mange som har utfordringer med at kommunikasjonen til brukerne blir fragmentert. Idag er det viktig at man har en klar digital strategi og hvordan skal brukerne finne din bedrift på Google, trenger du hjelpe til det så kan vi ta hjelpe din virksomhet.

Vi kan bidra med konsulenthjelp for å øke trafikken på dine nettsider. Enten det gjelder å lage nye websider, søkemotoroptimalisering (SEO), universell utforming, å skrive for web eller å gjøre deres bedrift mer synlig i sosiale medier.

Trenger bedriften din å utvikle gode maler i InDesign, så hjelper vi gjerne til med det.
Ta kontakt med oss.

Bedriftstilpasset opplæring

Er dere flere i bedriften som vil gå på samme kurs? Da anbefaler vi dere å bestille en bedriftstilpasset opplæring. En slik opplæring gir dere flere fordeler: Det blir mer kostnadseffektivt ettersom dere får en nedsatt pris. Det blir mer tidseffektivt, opplæringen kan holdes ute i bedriften eller hos IGM. Det blir mer personlig siden vi i disse tilfellene har mulighet for å skreddersy opplæringen etter bedriftens behov og situasjon. Ta kontakt for å få pristilbud..

Klippekort
Er det flere i bedriften som ønsker å gå på åpne kurs eller konferanser, anbefaler vi kjøp av klippekort. Klippekort kan brukes på våre kurs og konferanser.
Pris for 10 klipp (10 dager) kr. 21 000,-.
Pris for 20 klipp (20 dager) kr. 36 000,-.

Varighet på klippekort er 1 år.