Skip to content

Content Marketing ­- innholdsmarkeds­føring

Med Content Marketing, på norsk, innholdsmarkedsføring vil du skape digitalt innhold som har en verdi for brukerne.

Det kan forklares ved at du ikke kun skal fortelle hvor billige møbler du selger, og at de må kjøpes nå, men at du gir tips og gode råd for hvordan stua kan møbleres eller hvordan møblene behandles osv. Du skal kunne lære bort, underholde og informere innenfor ditt fagområde, og dette skal igjen støtte opp om virksomhetens mål, enten det er ren informasjon eller salg av produkter og tjenester.

Kursinnhold, Content Marketing:

  • Hva menes med innholdsmarkedsføring?
  • Hva er godt digitalt innhold?
  • Hvordan finner brukerne dine det du tilbyr i dag?
  • Hva har du av verdi for brukeren?
  • Hvorfor vil brukerne ha ditt digitale innhold?
  • Hva er målet med ditt digitale innhold, hva skal du oppnå helt konkret?

På kurset er det lagt opp til praktiske oppgaver med case. Innholdet i kurset er forankret faglig både akademisk og praktisk.

Dette kurset kan også taes som en del av en større kurspakke, Digital Markedsføring –>

Kursleder: Hanne Josefsen

Sted: IGM, Brynsveien 5 i Oslo. v/Brynseng T-bane, 7 min fra sentrum.

Pris 3 500 kr

(GU: 1 750 kr)
(MBL: 3 100 kr)

Registr: Content Marketing

Det er enkelt å ombestemme seg ved å klikke på lenken avmeld/Unsubscribe nederst i nyhetsbrevet

Sending
Scroll To Top