Skap verdifulle kundeopplevelser <br>med Design Thinking

Skap verdifulle kundeopplevelser
med Design Thinking

Studier viser at gode kundeopplevelser er viktigere enn merkevaren; det handler mindre om hva du kommuniserer og mer om hva du faktisk gjør for dine kunder. Resultatet er at du må være lettbent for å kontinuerlig identifisere, designe og tilby verdifulle kundeopplevelser – og at det er nettopp dette som skaper konkurransefortrinn for organisasjoner i dag.

Bli med på to dagers kurs i Design Thinking, lær av André Nordal Sylte fra Deloitte Digital .

Flere og flere organisasjoner i dag skaper verdifulle kundeopplevelser med designtenking. Designtenking er et tankesett og en brukerorientert tilnærming til innovasjon som bruker designerens verktøykasse for å integrere brukerbehov med forretningskrav samt teknologiske og organisatoriske muligheter. Tilnærmingen tar for seg utfordringene i en organisasjon på nye og kreative måter, som bl.a. iterativ utvikling av nye produkter, tjenester, opplevelser og forretningsmodeller. Man designer, tester, reviderer og tester igjen. Og viktigst av alt: kunden er alltid i sentrum.

På kurset skal vi jobbe med en reell case hvor vi skal jobbe med brukerbehov og designe mulige løsninger som legger til rette for en verdifull kundeopplevelse.

Mål og gjennomføring
Kurset vil være en blanding av praktisk workshop og foredrag med fokus på kundeopplevelse og de enorme digitale mulighetene vi har i dag.

Målet er at du skal forlate kurset med en verktøykasse du kan bruke på din egen arbeidsplass.

Kurset inneholder:
• Forståelse av dagens landskap
• Strategisk arbeid med innovasjon
• Design Thinking: teori og praktiske verktøy for design av verdifulle kundeopplevelser

Kursleder:
André Nordal Sylte, Senior Consultant i Deloitte Digital.

Jobber du med lederskap, se kurset digitalt lederskap ->

Deloitte Digital

Dato: 3. - 4. april fra kl. 09 - 15, Pris 8 500 kr