Digital Markedsføring, intensivkurs

Intensivkurs med digital strategi, sosiale medier og innholdsmarkedsføring. Høy faglig kvalitet.

Hva er målet til organisasjonen din med å være på nett, hva ønsker dere å oppnå?

I kurset jobber vi med deltakernes egne organisasjoner som case. Det blir mye praktisk jobbing med oppgaver, slik at hver enkelt skal kunne skape innhold som kunden vil ha, noe som igjen skal skape resultater for de ulike organisasjonene. Uten eksamen.

Mål med kurset: Du skal kunne legge opp en god strategi for ditt innhold og din markedsføring på nett. Du skal kunne argumentere for valgene du har tatt, og ha klare mål å jobbe etter.

Innhold, intensivkurs:

  • Kundesegmenter og kundereisen. Hvem er brukerne dine?
  • Sosiale medier, hvor er brukerne dine, hva er de opptatt av, og hvordan skal du nå dem?
  • Content Marketing, hva slags innhold vil engasjere kundene dine, og støtter dette innholdet opp om dine mål?
  • Google Analytics, hvor kommer brukerne dine fra, og hva gjør de på dine nettsider?
  • Digital strategi, hvordan skal du engasjere dine kunder slik at du oppnår dine forretningsmål?

To gjennomføringsalternativer:

  • Oslo, 14. – 15. november kl. 9 – 15.
  • Nice: 4. – 5. desember kl. 10 – 16, reise- og oppholdsutgifter kommer i tillegg. Hotel pr. døgn ca. kr. 1000,-. (Splendid konferanse hotel).

Vi vet at det er svært nyttig å delta med en eller flere kolleger fra samme sted, så ta med en kollega.

Kursleder: Hanne Josefsen og Trine Skaug Væråmoen.

 

Ved GU-medlemskap: Pris kun kr. 4 000,-.
Les om de gode ordningene GU-medlemmer har ved å søke om ekstra støtte til utgifter ->

 

Om du ønsker lenger kurs, delt opp i flere bolker med mer tid på hvert tema, har vi kurspakken Digital markedsføring.

Andre markeds­føringskurs

Google Ads

Har du en bedrift som selger produkter eller tjenester som folk søker etter på Google? Om svaret er ...

Digital markedsføring i Stavanger og Tromsø

Kurset i digital markedsføring er for deg som skal jobbe med salg og markedsføring på nett. I løpet av 2 kursdager ...

Skrive for web

I kurset "skrive for web" lærer du hva som er effektiv kommunikasjon på nett og får teknikker du ...

Digital strategi

Lær deg elementene i en god strategi på nett En digital strategi er en langsiktig plan som gir økt ...

HTML – oversikt

Du vil forstå hvordan nettsider er bygd opp med HTML og CSS slik at du kan lære søkemotoroptimalisering ...

Photoshop og Facebook-annonsering

Det er i dag viktigere enn noen gang å synes i sosiale medier. I den organiske spredningen trenger ...

Google Analytics

Kurset i Google Analytics er for deg som ønsker å øke den relevante trafikken til dine nettsteder. Det holder ...

Søkemotor­optimalisering

Lær deg med SEO hvordan du kan sikre deg å bli synlig i søkemotorene. Brukeradferden på nettet har ...

Sosiale medier

Sosiale medier har en rekke muligheter og utfordringer for bedrifter som har et bevisst forhold til merkevarebygging, omdømme- og ...

Content Marketing ­- innholdsmarkeds­føring

Med Content Marketing, på norsk, innholdsmarkedsføring vil du skape digitalt innhold som har en verdi for brukerne. Det kan forklares ...

Velg mellom Oslo eller Nice.

Pris 8 000 kr.

GU-medlemmer kr. 4 000,-.

Registr: Digital markedsføring, intensiv

Det er enkelt å ombestemme seg ved å klikke på lenken avmeld/Unsubscribe nederst i nyhetsbrevet

Sending