Digital Markedsføring, intensivkurs

Digital Markedsføring, intensivkurs

3 intensive kursdager med digital strategi, sosiale medier og innholdsmarkedsføring. Høy faglig kvalitet. Kurset passer for deg som er leder, rådgiver, prosjektleder, selger, designer eller markedsfører.

Hva er målet til organisasjonen din med å være på nett, hva ønsker dere å oppnå?

I kurset jobber vi med deltakernes egne organisasjoner som case. Det blir mye praktisk jobbing med oppgaver, slik at hver enkelt skal kunne skape innhold som kunden vil ha, noe som igjen skal skape resultater for de ulike organisasjonene. Uten eksamen.

Mål med kurset: Du skal kunne legge opp en god strategi for ditt innhold og din markedsføring på nett. Du skal kunne argumentere for valgene du har tatt, og ha klare mål å jobbe etter.

Kursinnhold:

  • Kundesegmenter og kundereisen. Hvem er brukerne dine?
  • Sosiale medier, hvor er brukerne dine, hva er de opptatt av, og hvordan skal du nå dem?
  • Content Marketing, hva slags innhold vil engasjere kundene dine, og støtter dette innholdet opp om dine mål?
  • Google Analytics, hvor kommer brukerne dine fra, og hva gjør de på dine nettsider?
  • Digital strategi, hvordan skal du engasjere dine kunder slik at du oppnår dine forretningsmål?

Vi har sett at det er svært nyttig å delta med en eller flere kolleger fra samme sted. Derfor er deltakerprisen for din kollega 7000 kr.

Kursleder: Hanne Josefsen

Deltakerprisen inkluderer lunsj 3 dager, kaffe & te, samt pizza på Olivia i Oslo sentrum etter kurs tirsdag ettermiddag.

Om du ønsker lenger kurs, delt opp i flere bolker med mer tid på hvert tema, har vi kurspakken Digital markedsføring.

Sted: IGM, Brynsveien 5 i Oslo.
v/Brynseng T-bane, 7 min fra sentrum.

Tid:
Tirsdag 12.12. kl 9-16 (+ pizza på Olivias etterpå)
Onsdag 13.12 kl 9-16
Torsdag 14.12. kl 9-12

Pris 14 000 kr

Om dere er flere deltakere fra samme bedrift, er prisen 7000 kr for hver av de neste deltakerne

Registr: Digital markedsføring, intensiv



Sending
Digital markedsføring