Skip to content

Digital Markedsføring, intensivkurs

Intensivkurs med digital strategi, sosiale medier og innholdsmarkedsføring. Høy faglig kvalitet.

Hva er målet til organisasjonen din med å være på nett, hva ønsker dere å oppnå?

I kurset jobber vi med deltakernes egne organisasjoner som case. Det blir mye praktisk jobbing med oppgaver, slik at hver enkelt skal kunne skape innhold som kunden vil ha, noe som igjen skal skape resultater for de ulike organisasjonene. Uten eksamen.

Mål med kurset: Du skal kunne legge opp en god strategi for ditt innhold og din markedsføring på nett. Du skal kunne argumentere for valgene du har tatt, og ha klare mål å jobbe etter.

Innhold, intensivkurs:

  • Kundesegmenter og kundereisen. Hvem er brukerne dine?
  • Sosiale medier, hvor er brukerne dine, hva er de opptatt av, og hvordan skal du nå dem?
  • Content Marketing, hva slags innhold vil engasjere kundene dine, og støtter dette innholdet opp om dine mål?
  • Google Analytics, hvor kommer brukerne dine fra, og hva gjør de på dine nettsider?
  • Digital strategi, hvordan skal du engasjere dine kunder slik at du oppnår dine forretningsmål?

Tid:

  • Oslo, 29. – 30. august kl 10-16 og  26. mars kl. 9 – 15.
  • Nice, 5. – 6. desember

Vi vet at det er svært nyttig å delta med en eller flere kolleger fra samme sted, så ta med en kollega.

Les om de gode ordningene GU-medlemmer har ved å søke om ekstra støtte til utgifter ->

Om du ønsker lenger kurs, delt opp i flere bolker med mer tid på hvert tema, har vi kurspakken Digital markedsføring.

Kursleder: Hanne Josefsen 
og Trine Væråmoen 

Pris 8 500 kr.

Registr: Digital markedsføring, intensiv

Det er enkelt å ombestemme seg ved å klikke på lenken avmeld/Unsubscribe nederst i nyhetsbrevet

Sending
Scroll To Top