Digital markedsføringsdag

Digital markedsføringsdag

Du skal få siste nytt fra New York, samt praktisk tilnærming til interaksjonsdesign, innholdsmarkedsføring, facebook-annonsering og Google Analytics. Her bør du være rask til å melde deg på for vi har begrenset med plasser.

Program:

9:00 - 9:50: - Digital Strategi - Innhold: Trine Væråmoen og Hanne Josefsen har vært på Digital Marketing Summit i New York, og vil gi deg en kort oppsummering av siste års trender.

10:10 - 11:00 - Interaksjonsdesign - Innhold: Viktige prinsipper ved design av gode brukeropplevelser. v/ Tale Døvle Jonassen

11:15 - 12:00 - Content Marketing – hvordan lage godt digitalt  innhold for dine kunder og hva må du tenke på for å skrive gode tekster.  v/Astrid Dyson

12:00 - 13:00 - Lunsj

13:00 - 13:45 - Facebook-annonsering - Innhold: Kampanjer, annonsesett og annonser. Hvordan du målretter annonser, samt hvordan du lager innlegg og annonser som engasjerer dine kunder.  v/Hanne

14:00 - 15:00 - Google Analytics - Innhold: Segmentering av brukerne, hvor kommer brukere dine fra, og hvilke sider er de inne på. Hvilke kampanjer gir konvertering? v/Hanne

 


ASTRID DYSON
Astrid er en bevandret formidlingsentusiast. Kort fortalt så har hun jobbet i radio, lokal-tv, i reklamebyrå og som frilanser. Astrids mantra er: «Om du kan skrive så klarer du å nå fram med budskapet ditt, uansett kanal.» Lidenskapen for ord startet lenge før sms og MSN, og hun elsker alle mulige plattformer som kan fylles opp med ord og innhold. God kommunikasjon handler først og fremst om tid, kunnskap og innsikt. Astrid er full av gode råd om du lurer på hvordan noe skal formidles.

Pris 3 500 kr

(GU: 1 750 kr)

Påmelding seminar, digital markedsføring


Sending

Bloggen Kurs