Digital strategi

Lær deg elementene i en god strategi på nett

En digital strategi er en langsiktig plan som gir økt verdi både for virksomheten og kunden ved hjelp av digitale kanaler.

Kursinnhold, digital strategi:

  • Forretningsmål
  • Mål og virkemidler
  • Målgrupper og kundesegmenter
  • Prioritering av innhold
  • Kundereisen
  • Kartlegging av hvor virksomheten er i dag
  • Verktøy og maler for strategi i de ulike kanalene
  • Plan for markedsføringen
  • Plan for implementering

Etter kurset skal du forstå hvilke forhold som er viktige i grensesnittet mellom brukeres behov og bedriftens mål med den digitale satsingen.

Kurset passer for deg som ønsker å få innsikt i vellykkede fremgangsmåter for digitale medier, og samtidig ivareta virksomhetens mål og brukernes behov på best mulig måte.

Dette kurset kan også taes som en del av en større kurspakke, Digital Markedsfører –>

Sted: IGM, Brynsveien 5 i Oslo. v/Brynseng T-bane, 7 min fra sentrum.

Pris 3 400 kr

(GU: 1 700 kr)

Registr: Digital strategi

Det er enkelt å ombestemme seg ved å klikke på lenken avmeld/Unsubscribe nederst i nyhetsbrevet

Sending