Digital strategi

Digital strategi

Lær deg elementene i en god strategi på nett

En digital strategi er en langsiktig plan som gir økt verdi både for virksomheten og kunden ved hjelp av digitale kanaler.

Kursinnhold:

• Forretningsmål
• Mål og virkemidler
• Målgrupper og kundesegmenter
• Målgruppeanalyse og prioritering
• Hvordan møter din virksomhet målgruppens ønsker og behov
• Kundereisen
• Kartlegging av hvor virksomheten er i dag
• Verktøy og maler for strategi i de ulike kanalene
• Strategi for markedsføringen
• Plan for implementering

Etter kurset skal du forstå hvilke forhold som er viktige i grensesnittet mellom brukeres behov og bedriftens mål med den digitale satsingen.

Kurset passer for deg som ønsker å få innsikt i vellykkede fremgangsmåter for digitale medier, og samtidig ivareta virksomhetens mål og brukernes behov på best mulig måte.

Dette kurset kan også taes som en del av en større kurspakke, Digital Markedsfører –>

Digital strategi


0
Reviewer

Poeng
0
(0 Stemmer)

Nyttig og lærerikt0

Kursleders formidlingsevne0

Kurset som helhet0

Anmeldelser


Klikk på for å logge inn og vurdere kurset


Sort by:

Be the first to leave a review.

User Avatar

Bekreftet

{{{ review.rating_title }}}

{{{review.rating_comment | nl2br}}}

Show more

{{ pageNumber+1 }}

Sted: IGM, Brynsveien 5 i Oslo. v/Brynseng T-bane, 7 min fra sentrum.

Pris 3 400 kr

(GU: 1 700 kr)

Registr: Digital strategi
Sending

Digital markedsføring