Digital strategi

Lær deg elementene i en god strategi på nett

En digital strategi er en langsiktig plan som gir økt verdi både for virksomheten og kunden ved hjelp av digitale kanaler.

Kursinnhold, digital strategi:

  • Forretningsmål
  • Mål og virkemidler
  • Målgrupper og kundesegmenter
  • Prioritering av innhold
  • Kundereisen
  • Kartlegging av hvor virksomheten er i dag
  • Verktøy og maler for strategi i de ulike kanalene
  • Plan for markedsføringen
  • Plan for implementering

Etter kurset skal du forstå hvilke forhold som er viktige i grensesnittet mellom brukeres behov og bedriftens mål med den digitale satsingen.

Kurset passer for deg som ønsker å få innsikt i vellykkede fremgangsmåter for digitale medier, og samtidig ivareta virksomhetens mål og brukernes behov på best mulig måte.

Dette kurset kan også taes som en del av en større kurspakke, Digital Markedsfører –>

Andre markeds­føringskurs

Google Ads

Har du en bedrift som selger produkter eller tjenester som folk søker etter på Google? Om svaret er ...

Digital Markedsføring, intensivkurs

Intensivkurs med digital strategi, sosiale medier og innholdsmarkedsføring. Høy faglig kvalitet. Hva er målet til organisasjonen din med ...

Digital markedsføring i Stavanger og Tromsø

Kurset i digital markedsføring er for deg som skal jobbe med salg og markedsføring på nett. I løpet av 2 kursdager ...

Skrive for web

I kurset "skrive for web" lærer du hva som er effektiv kommunikasjon på nett og får teknikker du ...

HTML – oversikt

Du vil forstå hvordan nettsider er bygd opp med HTML og CSS slik at du kan lære søkemotoroptimalisering ...

Photoshop og Facebook-annonsering

Det er i dag viktigere enn noen gang å synes i sosiale medier. I den organiske spredningen trenger ...

Google Analytics

Kurset i Google Analytics er for deg som ønsker å øke den relevante trafikken til dine nettsteder. Det holder ...

Søkemotor­optimalisering

Lær deg med SEO hvordan du kan sikre deg å bli synlig i søkemotorene. Brukeradferden på nettet har ...

Sosiale medier

Sosiale medier har en rekke muligheter og utfordringer for bedrifter som har et bevisst forhold til merkevarebygging, omdømme- og ...

Content Marketing ­- innholdsmarkeds­føring

Med Content Marketing, på norsk, innholdsmarkedsføring vil du skape digitalt innhold som har en verdi for brukerne. Det kan forklares ...

Sted: IGM, Brynsveien 5 i Oslo. v/Brynseng T-bane, 7 min fra sentrum.

Pris 3 400 kr

(GU: 1 700 kr)

Registr: Digital strategi

Det er enkelt å ombestemme seg ved å klikke på lenken avmeld/Unsubscribe nederst i nyhetsbrevet

Sending