Dypdykk i målgrupper – lær mer om adferdspsykologi

Hvordan tenker kundene dine, egentlig? Hvorfor handler de som de gjør? Kan vi påvirke kundeatferd gjennom måten vi designer og utvikler produkter og tjenester?

Dette kurset gir deg et dypdykk inn i den menneskelige hjernen, og forklarer mekanismene bak våre tanker, følelser, beslutninger og handlinger.

Denne kunnskapen gir deg grunnlaget du trenger for å forstå, påvirke og forbedre:

  • Dine egne vaner og atferd
  • Samarbeid i tverrfaglige team
  • Design av produkter og tjenester

Kurset passer for alle som jobber med design og utvikling av produkter og tjenester, typisk deg som jobber innenfor:

  • Tjenestedesign
  • Produktdesign
  • Produktledelse
  • UX-design
  • Prosjektledelse
  • Salg og kundeservice

Hovedtemaene på kurset er:

  • Slik fungerer hjernen
  • Grunnleggende kognitive funksjoner
  • Læringsstrategier
  • Følelser og fornuft
  • Beslutninger og valg
  • Motivasjon

Kursinstruktør:

Mona Halland, jobber med organisasjonpsykologi og tjenestedesign at NAV. Mona bruker verktøy og kunnskap fra organisasjonspsykologi og tjenestedesign for å skape endringer hos ansatte og organisasjoner. Hun er en svært engasjert formidler og dyktig fasiliator. Mona har også jobbet i Netlife 9 år.

Sted: IGM, Brynsveien 5 i Oslo. v/Brynseng T-bane, 7 min fra sentrum.

Pris 4500,-

Registr: Adferdspsykologi

Det er enkelt å ombestemme seg ved å klikke på lenken avmeld/Unsubscribe nederst i nyhetsbrevet

Sending