Facebook og Instagram-annonsering med Fanbooster

2-dagers kurs for deg som vil lykkes med annonsering i sosiale medier som Facebook og Instagram. Målgruppen er deg som jobber med markedsføring og kommunikasjon, og/eller er ansvarlig for sosiale medier.

  • Bruk av Faceboks annonseadministrasjon, Business Manager
  • Forskjell på innlegg og annonser
  • Lage annonser til Facebook og Instagram
  • Opprette definerte målgrupper
  • Hvordan lage ulike annonser som engasjerer din målgruppe
  • Bruk av bilder og video
  • Kampanjer, annonsesett og annonser
  • Piksler og konverteringer
  • Analyse av kampanjenes resultater

Kurset vil være en blanding av foredrag og workshop der du kan jobbe med egen case.

På dette kurset må du ha ha tilgang til egen annonsekonto på Facebook. Det vil si at du er administrator på en Facebook-side, og har lagt inn et betalingskort slik at du har tilgang til annonse-administrasjonen.

Ta med egen laptop.

hos Facebook

Kursleder: Christel Heimdal Jensen, Senior Advisor SoMe & Marketing, Fanbooster

Om Fanbooster:

Fanbooster har jobbet med Facebook siden 2009, og er Norges eneste norske Facebook Marketing Partner. Plattformen Fanbooster leverer hjelper bedrifter med å effektivt få kontroll på markedsføring, kommunikasjon og kundeservice på Facebook og Instagram.Vi har gjennom de siste 10 årene bidratt med konverteringer og kunnskap for våre kunder 😉

Andre markeds­føringskurs

Google Ads

Har du en bedrift som selger produkter eller tjenester som folk søker etter på Google? Om svaret er ...

Digital Markedsføring, intensivkurs

Intensivkurs med digital strategi, sosiale medier og innholdsmarkedsføring. Høy faglig kvalitet. Hva er målet til organisasjonen din med ...

Digital markedsføring i Tromsø

Kurset i digital markedsføring er for deg som skal jobbe med salg og markedsføring på nett. I løpet av 2 kursdager ...

Skrive for web

I kurset "skrive for web" lærer du hva som er effektiv kommunikasjon på nett og får teknikker du ...

Digital strategi

Lær deg elementene i en god strategi på nett En digital strategi er en langsiktig plan som gir økt ...

HTML – oversikt

Du vil forstå hvordan nettsider er bygd opp med HTML og CSS slik at du kan lære søkemotoroptimalisering ...

Google Analytics

Kurset i Google Analytics er for deg som ønsker å øke den relevante trafikken til dine nettsteder. Det holder ...

Søkemotor­optimalisering

Lær deg med SEO hvordan du kan sikre deg å bli synlig i søkemotorene. Brukeradferden på nettet har ...

Sosiale medier

Sosiale medier har en rekke muligheter og utfordringer for bedrifter som har et bevisst forhold til merkevarebygging, omdømme- og ...

Content Marketing ­- innholdsmarkeds­føring

Med Content Marketing, på norsk, innholdsmarkedsføring vil du skape digitalt innhold som har en verdi for brukerne. Det kan forklares ...

Sted: IGM, Brynsveien 5 i Oslo. v/Brynseng T-bane, 7 min fra sentrum.

Pris 7 900 kr

Registr: Facebook-annonser

Det er enkelt å ombestemme seg ved å klikke på lenken avmeld/Unsubscribe nederst i nyhetsbrevet

Sending