Google AdWords

Lær deg hvordan du effektivt bruker AdWords for å få flere kunder på nett og hvordan ditt firma kan vokse. Vi starter med det grunnleggende og gir deg en solid innføring i hvordan Google AdWords er bygget opp og hvordan det fungerer. Du vil lære hvordan du setter opp en konto, hvorfor god struktur er viktig og hvordan du gjør det.

Du lærer å lage gode annonser, hvordan disse skal testet for å optimalisere effektven. På denne kursdagen jobber vi med konkrete og praktiske oppgaver.

Kurset er for deg som ønsker å sette deg inn i hva Google AdWords er, hvordan det fungerer og hvordan du bruker det i markedsføring og i din bedrifts digitale strategi.

Kurset passer til alle som selger produkter eller tjenester som søkes på på Google.

Kursinnhold:
• Kort om reglementet
• Tekstannonser
• Lær å lage selgende annonser
• Hvordan lage tre gode setninger
• Annonseutvidelser
• Displayannonser
• Displaynettverket
• Remarketing

Før du kommer på kurs, sjekk av du har tilgang til din bedrifts AdWords konto.

Thomas Prestgård er kursleder jobber i Anadigme, de har spisskompetanse på dette området og er sertifisert Google partner. Han har vært AdWords kursholder i over et år, jobbet med AdWords i 5 år, jobber med små enkeltpersonsforetak såvel som store internasjonal nettbutikker.

[rwp-review id="0"]

Sted: IGM, Brynsveien 5 i Oslo. v/Brynseng T-bane, 7 min fra sentrum.

Pris 3 700 kr

(GU: 1 850 kr)