Seminar grafisk mot 2021

Grafisk Utdanningsfond inviterer tillitsvalgte og bedriftsledere, samt studenter på NTNU Gjøvik til seminar på NTNU Gjøvik 30. – 31. januar 2020. Ønsker du mer informasjon ta kontakt med IGM, Trine Skaug Væråmoen.

Vi starter torsdag kl. 12 med lunsj og avslutter med lunsj på fredag.

Sted: Institutt for Design til Mustad næringspark, Raufossvegen 40, 2821 Gjøvik.
• Lunsj er i Bright Café, Mustad næringspark M-bygget.
• Seminar på torsdag er Mustad-M-bygget 3. etasje, samme oppgang som 

Oppholdet er på Quality Hotel Strand Gjøvik.

Studenter på NTNU Gjøvik vil også i år delta og vise sine prosjekter, så her blir det tid til mingling med studenter og bransjekolleger.

Seminaret er fulltegnet, hvis det er GU-bedrifter som ønsker en plass, ta kontakt ->

PROGRAM

Torsdag

12:00 – 13:00 Lunsj i Bright Cafè for alle seminardeltakere.

13:00 – 13:15 Åpning av seminaret, Emil Bakke, Institutt for design, NTNU Gjøvik.

13:15 – 14:00 Hvordan er medieutvikling i Norge og verden, og hva slags kompetanse trenger vi fremover.
Torry Pedersen, direktør i Schibsted

14:00 – 14:15 – Minglepause

14:15 – 15:00 Hvilke premisser gjelder for å utvikle organisasjonen til å bli digital modent, og hva skal til for å revitalisere verdiforslaget og produkt/tjenestetilbud
Anne Stokke, daglig leder og forretningsutvikler i Mindshift

15:00 – 15:30 Hva kreves for å lykkes? Ledelse i en berg-og dalbane verden i konstant endring.

Kjetil Amundsen, konsernsjef 07 Media

15:30 – 15:45 – Minglepause

15:45 – 16:45 Spennende prosjekter fra studenter

  • Vilde Marie Kingsrød: Ny visuell identitet for foreningen HOOM og arrangementet Innlandsperler. (Bachelor i Grafisk design)
  • Gabriela Jankowska :  Visuell identitet (Bachelor i Grafisk design)
  • Præstgården: Presenteres av Bachelor i webutvikling, Daniel Klanwilai Nielsen, Thea Aas Brandlistuen, Anh Thy Sandra Nguyen

16:45 – 17:15 Med miljø i fokus
Ørjan Risanger, HBO

19:30 – Middag på Strand hotel for studentene og bedriftene

PROGRAM FREDAG

09:00 – 0930: Tips til hvordan bransjen kan tiltrekke seg studenter
Terje Stafseng, Doktorgradsstudent/Universitetslektor, NTNU

09:30 – 10:00  Om Trykt i Norge-merket
Jøran Aulin-Jansson, Jansson & Bjelke

10:00 – 11:00 Tips til hvordan engasjere dine kunder i sosiale medier
IGM

11:00 – 11:30 Nye merverdier med digitaltrykk
Morten Hegge, produktsjef, Konica Minolta

Morten Hegge

11:30 – 11:45 Avslutning og oppsummering

11:45 – Lunsj

PRAKTISK INFORMASJON:

  • GU-dekker seminaret, reise- og oppholdsutgifter for deltakerne.
  • Seminaret starter kl. 13 på NTNU Gjøvik.
  • Lunsj er kl. 12 i kantinen.
  • Hotell overnatting er på Quality Hotel Strand Gjøvik.
  • Middag torsdagskveld er også for studentene som er med på seminaret.
  • Fredag er seminaret på Hotel Strand.

GU dekker seminaret med reise og opphold.

Har du noen spørsmål, ta gjerne kontakt med  Trine Skaug Væråmoen, IGM