bannergu

Markedet endrer seg og sorte hull kan oppstå mellom dine ansattes kompetansenivå og kundens forventning. Nå får alle medlemmer av Grafisk Utdanningsfond 75% prisrabatt i første halvår 2021 der hvor arbeidsgiver dekker resterende beløp.

Markedet har virkelig endret seg det siste året og det er mye nytt å henge med på. IGM har i samarbeid med Grafisk utdanningsfond utviklet flere kurs som er tilrettelagt for sine medlemmer. Nå lanserer vi enda flere nyheter som er tilpasset endringene bransjen står i og er tilpasset de med grafisk bakgrunn. Livslang læring er viktig – og denne våren er det viktigere enn noen gang!

De nye tilpassede kursene er:
Design for digitale flater | Nyhetsbrev | Annonsering sosiale medier | What's new, Adobe? | Design! Kreativt påfyll

Bedrifter som legger opp til kurs og kompetanseheving for sine støtteberettigede ansatte kan søke om å få refusjon på 75% for kurs gjennom IGM. Èn leder får også delta sammen med de ansatte for samme pris. Meld dere på i dag – vi gleder oss til å se deg!

Hvem gjelder refusjonen for:

Gjelder ansatte som er omfattet av ordningen med Grafisk Utdaningsfond og som det er betalt inn for til fondet. I tillegg til støtteberettigede ansatte, kan bedriftene få dekket kursrefusjon for en deltaker fra ledelsen som deltar på samme kompetanseheving som de støtteberettigede ansatte.

Det stilles ekstra midler til rådighet til kursrefusjon for bedrifter som gjennomfører kompetansetiltak for de ansatte med støtte fra Grafisk Utdaningsfond. Fondet ønsker å gi et ekstra løft for kompetanseheving i medlemsbedriftene. Det gjøres en ekstraordinær satsing første halvår 2021 for kurs og kompetanseheving som initieres og gjennomføres i regi av medlemsbedriftene og der bedriftene dekker den delen av kostnadene som ikke er dekket av refusjonen.

Bedrifter som legger opp til kurs og kompetanseheving for sine støtteberettigede ansatte kan søke om å få refusjon på 75% for kurs gjennom IGM. Det er et uttalt mål med satsingen at det skal bidra til større kompetanseaktivitet i GUs medlemsbedrifter. Les om kompetanseløftet her ->

Vi hjelper deg med bedriftstilpassede kurs – ta kontakt!

Vennligst skriv inn ditt navn.
Vennligst angi et emne.
Vennligst skriv inn en melding.

Kundeuttalelser fra IGM sine kurs

Kurset Digital Markedsføring IGM kan anbefales på det varmeste.

Dyktige forelesere, spennende foredrag, relevant pensum og ikke minst godt miljø. En skikkelig fin opplevelse jeg ikke ville vært foruten!

Har tatt kurspakken Webdesigner, og anbefaler hele kurset. Fikk utbytte av hver kursdag og hvert tema. Kursholderne var også flinke til å forklare og fortelle.

Kan anbefale Design thinking, veldig lærerikt å få oppgaver å løse i grupper, da man kan få diskutert og lære litt andres erfaringer.