Interaksjonsdesign

Interaksjonsdesign

Trenger du en metode for å lage gode nettsider? På dette kurset lærer du hvordan utvikle god interaksjonsdesign og hvilke tanker og ideer som ligger til grunn for å designe gode brukeropplevelser. Du lærer hva som skal til for å lage effektive og brukervennlige webløsninger, som gir resultater.

Hvem passer kurset for?

Kurset vil være interessant for deg som jobber i mediebransjen, private bedrifter, offentlig sektor og andre virksomheter. Er du webredaktør, webdesigner, grafisk designer eller på annen måte jobber med digitale løsninger og ønsker en introduksjon til interaksjonsdesign? Da er dette midt i blinken.

Kursinnhold:

  • Kartlegging av brukerens behov og oppgaver
  • Fra push til pull
  • Forretningsmål
  • Finne kjerneinnholdet
  • Enkel prototyping
  • Enkel brukertesting
  • Hvordan måle om vi har lykkes

 

Mange opplever at det blir mye synsing når nye webløsninger skal lages. Enten du skal bestille eller lage løsningen gir dette kurset deg metoder for å utarbeide brukerstyrt interaksjonsdesign og hjelper deg med å ta de riktige designavgjørelsene. Med et faglig argumentsgrunnlag, unngår du synsing og unyttige diskusjoner og komme raskere fram til gode løsninger.

Pris 8 500 kr

(GU: 4 250 kr)
(KF: 6 500 kr)

Registr: Interaksjonsdesign
Sending

Design