Intensivkurs med digital strategi, sosiale medier og innholdsmarkedsføring. Høy faglig kvalitet.

Hva er målet til organisasjonen din med å være på nett, hva ønsker dere å oppnå?

I kurset jobber vi med deltakernes egne organisasjoner som case. Det blir mye praktisk jobbing med oppgaver, slik at hver enkelt skal kunne skape innhold som kunden vil ha, noe som igjen skal skape resultater for de ulike organisasjonene. Uten eksamen.

Mål med kurset: Du skal kunne legge opp en god strategi for ditt innhold og din markedsføring på nett. Du skal kunne argumentere for valgene du har tatt, og ha klare mål å jobbe etter.

Innhold, intensivkurs:

  • Kundesegmenter og kundereisen. Hvem er brukerne dine?
  • Sosiale medier, hvor er brukerne dine, hva er de opptatt av, og hvordan skal du nå dem?
  • Content Marketing, hva slags innhold vil engasjere kundene dine, og støtter dette innholdet opp om dine mål?
  • Google Analytics, hvor kommer brukerne dine fra, og hva gjør de på dine nettsider? Hvordan skal du analysere tallene
  • Digital strategi, hvordan skal du engasjere dine kunder slik at du oppnår dine forretningsmål?

Vi vet at det er svært nyttig å delta med en eller flere kolleger fra samme sted, så ta med en kollega.

Om du ønsker lenger kurs, delt opp i flere bolker med mer tid på hvert tema, har vi kurspakken Digital markedsføring.

Innholdet kan også tilrettelegges for bedriftsintern gjennomføring i digital markedsføring. Ta kontakt på post@igm.no

Digital Markedsføring, intensiv kurs

8500 kr

Lurer du på noe?

Vennligst skriv inn ditt navn.
Vennligst skriv inn en melding.