Vil du lage ditt eget WordPress design, ditt eget WordPress Theme? Du kan lage alt fra skisse til ferdig nettsted uten å være programmerer. Lag et WordPress design tilpasset innhold og ikke omvendt. Kurset passer for deg som kan bruke WordPress og vet forskjellen mellom innlegg og sider.

Lær av eksperter på Wordpress og webdesign

IGM, tidligere Institutt for grafiske medier, er Norges største kunnskapssenter på digitale medier, design og kommunikasjon. IGM har mer enn 35 års erfaring og ekspertise på kreative og moderne publiseringsløsninger for web. Vi har meget dyktige lærere som legger vekt på personlig og pedagogisk undervisning. Velkommen til våre inspirerende kurslokaler i Oslo, eller følg kurset på nett.

WordPress_blue_logo IGM kurs

På kurset lærer du å lage nettsider med WordPress og Beaver Builder Pro Plugin. Mange utviklere bruker dette tillegget, og det er et fantastisk verktøy for deg som «gjerne vil være» utvikler uten å måtte kode.

Du lærer:

• Lage menyer
  • Bygge nettside med rader og kolonner
  • Parallax funksjoner og Transition (bevegelse)
  • Vanlig Slideshow og slideshow med tekstinnhold og menyknapper
  • Bakgrunner med farger, med bilde, slideshow og video
  • Post karusell
  • Call Outs
  • Bruk av ikoner
  • Fonter og innstillinger
  • Og mye, mye mer

Beaver Builder er fleksibelt med drag og drop funksjoner. Dette tillegget egner seg både for nybegynnere og profesjonelle for raskt å få kontroll over nettsidene. Du slipper HTML  eller forvirrede kortkommandoer. Med Beaver Builder lager du fine og profesjonelle WordPress nettsider.

Du får:

• Kunnskapsrike og engasjerte kursleder
  • Du vil etter kurset kunne designe egne WordPress Themes (temaer)
  • Små grupper
  • Detaljert kursdokumentasjon
  • Et webhotell og domene med tilgang til Beaver Builder Pro, Beaver Themer og Ultimate Addons for Beaver Builder i et halvt år for testing og øving.
  • Gratis support etter kurs
  • Vi har Mac om du ikke har egen maskin. Du trenger kun tilgang til en nettleser på kurset.

IGM sine hjemmesider er laget med med denne løsningen. Andre eksempler er Makingdesign.no,  kontikiklassisk.no (tidligere studentoppgave), Spirea design (tidligere elev på webdesignerpakken) og www.esmod.no

Om du først vil lære WordPress og alle innstillinger, anbefaler vi WordPress grunnkurs

Dette kurset inngår også i kurspakkene Digital Design og Webdesign

På dette kurset vil du lage dette nettstedet fra bunnen av ved hjelp av Beaver Builder Pro. Du kan se demosidene her.

WordPress design videregående kurs

kr 8500