MakingDesign 2018

Adobe-konferansene våre blir stadig fornyet. Mange av dere deltakere kan både InDesign, Photoshop og Illustrator til fingerspissene. I år vil det derfor være mer fokus på design. Du skal bli inspirert i det kreative arbeidet ditt i tillegg til å få nyheter, tips og triks i Adobe-programmene. Nå gleder vi oss veldig til konferansen. Håper vi sees!

Tid: 12. – 13. juni 2018.
Sted: Felix konferansesenter, Bryggetorget 3, Aker brygge, Oslo.
Pris: 5 900 kr inkludert lunsj.

Program og påmelding på makingdesign.no –>

Her er årets foredragsholdere:

Dan Mumford, illustratør fra Studio100 i London, jobber med popart,  fra coveralbum og branding til filmplakater.

Bert Musketon lager illustrasjoner med spennende og morsomme detaljer.  Han bygger byer med biler, butikker og mennesker i Illustrator. Du finner detaljer som underholder og imponerer. Du har kanskje sett de ulike Nike-skoene der han har bygget en liten fabrikk i sålen?

Musketon

Michael Flarup, Pixelresort, er en av Adobes Keynote-presentatører, og jobber mye med design av apper.

Flarup

Chad Chelius har vært hos oss før, og er av våre mest populære foredragsholdere. Han bidrar med tips og triks i InDesign – slik at du kan bli mer effektiv, og heller bruke tiden din på det som er kreativt.

Chad Celius

Bart Van De Wiele er også av våre mest populære foredragsholdere, ikke bare her – han er også Adobe Max-konferansens favoritt. Photoshop og Adobe Dimension CC (3D) tar han med oss gjennom i år.

Bart Van De Wiele

Stig Aasen – selveste guruen på IGM, skal gi deg Photoshop – her vet vi ikke hva som kommer – men at du vil like det, det kan vi love deg 😃

Stig Aasen

YES! Dette er veldig spennende jeg vil vite mer –>