Sosiale medier

Sosiale medier har en rekke muligheter og utfordringer for bedrifter som har et bevisst forhold til merkevarebygging, omdømme- og kommunikasjonsarbeid. Lær hvordan du skal få en strategisk kommunikasjon på Facebook, Instagram, Linkedin og Snapchat.

Du kan sjelden være like god overalt hele tiden. Hvem er kundene dine og hvor møter du dem? Er Instagram eller Facebook din beste salgskanal, og hva skal du i tilfelle gjøre der?

Kurset passer for alle som skal jobbe med sosiale kanaler.

Kursinnhold, sosiale medier:

  • Bruken av de ulike kanalene
  • Hvordan sosiale medier fungerer som virkemiddel for å skape dialog og relasjoner
  • Hvordan vekke interesse og fenge i sosiale kanaler
  • Hvordan overvåke ulike kanaler og følge med på ditt omdømme
  • Hvilke kanaler skal du satse på?
  • Hvordan kommunisere du i de ulike kanalene?

I kurset bruker vi mest tid på Facebook, men ikke i Facebook sitt annonsesystem. Her blir det kun en kort gjennomgang. Skal du ha kurs i Facebook-annonser er det kurset Facebook-annonser og Photoshop.

Kurset er praktisk lagt opp, du får innspill til din kommunikasjon i sosiale medier

Dette kurset kan også taes som en del av en større kurspakke, Digital Markedsfører –>

Sted: IGM, Brynsveien 5 i Oslo. v/Brynseng T-bane, 7 min fra sentrum.

Pris 2 900 kr

(GU: 1 450 kr)
(KF: 1 900 kr)

Registr: Sosiale medier

Det er enkelt å ombestemme seg ved å klikke på lenken avmeld/Unsubscribe nederst i nyhetsbrevet

Sending