Sosiale medier

Sosiale medier har en rekke muligheter og utfordringer for bedrifter som har et bevisst forhold til merkevarebygging, omdømme- og kommunikasjonsarbeid. Lær hvordan du skal få en strategisk kommunikasjon på Facebook, Instagram, Linkedin og Snapchat.

Du kan sjelden være like god overalt hele tiden. Hvem er kundene dine og hvor møter du dem? Er Instagram eller Facebook din beste salgskanal, og hva skal du i tilfelle gjøre der?

Kurset passer for alle som skal jobbe med sosiale kanaler.

Kursinnhold, sosiale medier:

  • Bruken av de ulike kanalene
  • Hvordan sosiale medier fungerer som virkemiddel for å skape dialog og relasjoner
  • Hvordan vekke interesse og fenge i sosiale kanaler
  • Hvordan overvåke ulike kanaler og følge med på ditt omdømme
  • Hvilke kanaler skal du satse på?
  • Hvordan kommunisere du i de ulike kanalene?

I kurset bruker vi mest tid på Facebook, men ikke i Facebook sitt annonsesystem. Her blir det kun en kort gjennomgang. Skal du ha kurs i Facebook-annonser er det kurset Facebook-annonser og Photoshop.

Kurset er praktisk lagt opp, du får innspill til din kommunikasjon i sosiale medier

Dette kurset kan også taes som en del av en større kurspakke, Digital Markedsfører –>

Andre markeds­føringskurs

Google Ads

Har du en bedrift som selger produkter eller tjenester som folk søker etter på Google? Om svaret er ...

Digital Markedsføring, intensivkurs

Intensivkurs med digital strategi, sosiale medier og innholdsmarkedsføring. Høy faglig kvalitet. Hva er målet til organisasjonen din med ...

Digital markedsføring i Stavanger og Tromsø

Kurset i digital markedsføring er for deg som skal jobbe med salg og markedsføring på nett. I løpet av 2 kursdager ...

Skrive for web

I kurset "skrive for web" lærer du hva som er effektiv kommunikasjon på nett og får teknikker du ...

Digital strategi

Lær deg elementene i en god strategi på nett En digital strategi er en langsiktig plan som gir økt ...

HTML – oversikt

Du vil forstå hvordan nettsider er bygd opp med HTML og CSS slik at du kan lære søkemotoroptimalisering ...

Photoshop og Facebook-annonsering

Det er i dag viktigere enn noen gang å synes i sosiale medier. I den organiske spredningen trenger ...

Google Analytics

Kurset i Google Analytics er for deg som ønsker å øke den relevante trafikken til dine nettsteder. Det holder ...

Søkemotor­optimalisering

Lær deg med SEO hvordan du kan sikre deg å bli synlig i søkemotorene. Brukeradferden på nettet har ...

Content Marketing ­- innholdsmarkeds­føring

Med Content Marketing, på norsk, innholdsmarkedsføring vil du skape digitalt innhold som har en verdi for brukerne. Det kan forklares ...

Sted: IGM, Brynsveien 5 i Oslo. v/Brynseng T-bane, 7 min fra sentrum.

Pris 3 500 kr

(GU: 1 750 kr)
(KF: 2 900 kr)

Registr: Sosiale medier

Det er enkelt å ombestemme seg ved å klikke på lenken avmeld/Unsubscribe nederst i nyhetsbrevet

Sending