Sosiale medier

Sosiale medier

Sosiale medier har en rekke muligheter og utfordringer for bedrifter som har et bevisst forhold til merkevarebygging, omdømme- og kommunikasjonsarbeid. Lær hvordan du skal få en strategisk kommunikasjon på Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter og YouTube.

Du kan sjelden være like god overalt hele tiden. Hvem er kundene dine og hvor møter du dem? Er Instagram eller Facebook din beste salgskanal, og hva skal du i tilfelle gjøre der?

Kurset passer for alle som skal jobbe med sosiale medier.

Kursinnhold:

• Bruken av sosiale medier
• Hvordan sosiale medier fungerer som virkemiddel for å skape dialog og relasjoner
• Hvordan vekke interesse og fenge i sosiale kanaler
• Lær å lage kommunikasjonsprosesser i sosiale medier og hvilke muligheter som ligger i påvirkning gjennom sosiale medier
• Hvordan overvåke sosiale medier og følge med på ditt omdømme
• Hvilke sosiale medier skal du satse på?

Kurset er praktisk lagt opp, du får innspill til din kommunikasjon i sosiale medier

Dette kurset kan også taes som en del av en større kurspakke, Digital Markedsfører –>

Sosiale medier


0
Reviewer

Poeng
0
(0 Stemmer)

Nyttig og lærerikt0

Kursleders formidlingsevne0

Kurset som helhet0

Anmeldelser


Klikk på for å logge inn og vurdere kurset


Sort by:

Be the first to leave a review.

User Avatar

Bekreftet

{{{ review.rating_title }}}

{{{review.rating_comment | nl2br}}}

Show more

{{ pageNumber+1 }}

Sted: IGM, Brynsveien 5 i Oslo. v/Brynseng T-bane, 7 min fra sentrum.

Pris 2 900 kr

(GU: 1 450 kr)
(KF: 1 900 kr)

Registr: Sosiale medier

Sending
Digital markedsføring