Det er et stort behov for tilpassede opplæringstilbud i dagens arbeidsliv, og livslang læring er viktig. IGM har i samarbeid med Teko utviklet flere kurs som er tilrettelagt for Teko sine medlemmer som nettkurs.

Kursene kan taes i sanntid/direkte. Du kan også velge å hoppe av og på, eller se reprise etterpå, når du har ekstra tid.

Hva du trenger og forberedelse til kurs:

• PC/Mac
  • Nettleser (Chrome eller Safari)
  • Anbefaler headset (mikrofon og øretelefoner). De du bruker til mobil funker fint.
  • Ha på kamera underveis, det gir bedre kommunikasjon mellom kursleder og deg.

Pris pr. dag for nettkurs kr. 1900,-. Kurset går fra kl. 09 - 15, lunsj fra kl. 11 - 12 og ellers pause etter 45 minutter.

Teko bransjeforening dekker kursavgifter for sine medlemmer.

WordPress kurs

Dette kurset passer for deg som skal bruke nettsider laget med WordPress og som trenger å forstå hvordan det virker. Du lærer også hvordan du forandrer og tilpasser designmaler, bruker utvidelser, knytter nettsiden mot sosiale medier, og hvordan du søkemotoroptimaliserer nettsidene slik at du blir funnet av brukerene.

Photoshop

Du lærer å retusjere bort uønskede elementer, sammenkopiere flere elementer ved hjelp av lag og masker og lagre bilder til ulike medier, med ulik oppløsning og ulike filformater.

Kurset går over 2 dager

Grafisk design

Med mer kunnskap om visuell identitet, typografi og bilde- og fargebruk vil du kunne kommunisere bedre med målgruppen din. Dette er et kreativt og praktisk rettet kurs med oppgaver underveis så du får praktisert det du lærer.

Illustrator

Adobe Illustrator er verktøyet for illustratører og grafiske designere. På kurset lærer du å ta utgangspunkt i enkle basisformer og kombinere dem til kompliserte figurer, slik at det blir det lett for alle å tegne.

Sosiale medier og
markedsføring

Lær hvordan du skal engasjere leserne på Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube og Snapchat.

Du kan sjelden være like god overalt hele tiden. Hvem er kundene dine og hvor møter du dem? Er Instagram eller Facebook din beste salgskanal, og hva skal du i tilfelle gjøre der?

Kurset går over 1 dag.

Meld deg på